تولیدکنندگان مواد غذایی و محصولات متداول از این استراتژی استفاده میکنند تا دسترسی عامه مردم به محصولات خود را در بالاترین حد ممکن فراهم سازند.2. توزیع گزینشی: در این شیوه توزیع، خردهفروشانی برای عرضه محصول مورد نظر در مناطق مختلف انتخاب میشوند. ارزیابی وضعیت پایگاه مشتری بهعنوان یک دارایی است. این کار از طریق ترسیم نمودار قوتها و ارزش ارتباط با مشتریان در دو بعد ذیل صورت میگیرد:مشتری تا چه اندازه برای سازمان ارزشمند است؟مؤسسه تا چه اندازه برای مشتری ارزشمند است؟ پ. طراحی تجربه
ادامه مطلب ...