تورالعملهای جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید ا\nما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در بازار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامههاست. د\nر زیر به پنج کارکردی که اکثر واحدهای بازاریابی در سیستم CRM نیازمندند اشاره میکنیم و این درحالی است که این موارد در برخی سیستمها مثل Microsoft CRM وجود دارد و هر سیستم CRM ای در بازار این امکانات را در اختیار شما نمی کذارد. یکپارچه سازی پستهای الکترونیکی انبوه اینکه بتوانیم پیام خود را به گروهی ا\nز مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیانهای بازاریابی به حساب میآید. پست ا
ادامه مطلب ...
عملیات فروش یک شرکت میگذارد. علاوه بر این، مدیریت فروش از طریق سیستمهای CRM امری حیاتی به نظر میرسد.واحد بازاریابی نیز به همین موارد نیازمند است. دباید به انتظار کشیدن اشاره کرد. برخی از زمانهای انتظار اجتناب ناپذیر هستند اما مردم در مقابل انتظار برای خدمات به شدت حساس هستند. خواه منتظر یک شخص باشند خواه در پشت تلفن یا اینترنت به انتظار بنشینند. همه این موارد برای مشتریان به هیچ وجه قابل تحمل نخواهد بود. امروزه مردم نسبت به انتظارکشیدن به شدت
ادامه مطلب ...
دیریتی، در سال 2013 برای چندمین سال پیاپی سیستم CRMهمچنان به عنوان محبوبترین و برترین ابزار مدیریتی برگزیده شده است. اما سیستم CRM واقعا چیست و چه کمسیستم CRM، به واحد فروش اجازه میدهند تا فرایند ارزیابی را انجام دهند. این کار جنبههای مثبت زیادی دارد. سیستم CRM مسلماً بیشترین تأثیر خود را بر روی عملیات فروش یک شرکت میگذارد. علاوه بر این، مدیریت فروش از طریق سیستمهای CRM امری حیاتی به نظر میرسد.واحد بازاریابی نیز به همین موارد نیازمند است. د
ادامه مطلب ...
ه شده و نسخه نهایی آن در سال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاههای مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکتهایی که تنها محصولات مایکروسافتتا امر مدیریت منابع و حسابداری را پوشش دهید. با این کار تیم شما در یک نگاه میتواند ببیند که آیا صورتحساب پردازش شده و یا محصولی ارسال شده است یا خیر. اگر به کارمندانتان این امکان را بدهید که بهصورت مستقیم به این اطلاعات از طریق نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند، میتوانند با سرعت بیشتری به مشتریان
ادامه مطلب ...
یشتری بر روی حوزههای هدف آنان عمل کند. سوابق اطلاعاتی که برای این متریک نیاز دارید در داخل سیستم CRM تعبیه شده است. از آنها استفاده کنید. پذیرش متدوانتخاب شده بگذارید باز هم نمیتوانید انتظارات مشتریان را پوشش دهید و در اکثر مواقع مشتری شما برای رسیدن به مقصودش گیج میشود که بالاخره کدام یک از دکمهها را باید بزند.افراد با AVR کار میکنند چون محبورند. (به غیر از عده معدودی که حوصله شنیدن پیامهای اینگونه سیستمها را نداشته و سریعاً تلفن را قطع
ادامه مطلب ...