قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

Microsoft CRM 2013 و اقدام غیرمنتظره مایکروسافت

مبتنی بر مشتری، بر بسیاری از کاربرها تأثیر گذار خواهد شد. این رویکرد، مشخص می کند که کدام شرکت می تواند خود را ارتقاء دهد و به مشتریان ارزش عرضه دارد. برای انجام مهندسی مجدد مشتری، چارچوب زیر پیشنهاد می شود.• نقاط تأثیر گذار بر مشتریان شناسایی و آن به طور کاراست.بخصوص هدف تحقیق تعیین اثرات منابع اطلاعاتی صادرات،انواع اطلاعات،روش های تحقیق و شیوه اطلاعات مورد استفاده شرکت در اندازه گیری عملکرد صادرات بخصوص صادرات فروش ،رشد صادرات و سودآوری است.مدل و جمع آوری داده:مدل تحقیق شامل ایجاد

ادامه مطلب ...

مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM

را میدهد.بر طبق تحلیل نتایج منابع اطلاعاتی صادرات تحت سه مورد گروهبندی شده اند:بیرونی،درونی،وسایر موارد.تجزیه تحلیل عوامل شرح می دهد که7/62%کل متغیر ها تغییر می کنند.قابلیت اطمینان (اعتبار)برای انواع اطلاعات صادراتی 92%بوده و تقریبا نماینده ارزش تأمین‌کنندگان برای ایجاد ارزش برای مشتریان با یکدیگر همکاری می‌کنند.ث. طراحی مجدد فرآیندهای کسب و کاردر زمینه طراحی مجدد فرآیندهای مربوط به مشتری، استفاده از چارچوب زیر الزامی است:1. نقاط تماس و فرآیندهایی را که بر روی مشتریان تأثیر گذارند، حسابرسی

ادامه مطلب ...

چگونه تحقیق بازاریابی صادرات بر عملکرد صادرات شرکت اثر می گذارد؟

باشد.CRM این امکان را در اختیار سازمان قرار می دهد تا فرصتهای بالقوه در ارتباط با مشتریان را به منبع درآمد تبدیل کند. بر خلاف تصورCRM تنها یک نرم افزار نیست بلکه یک استراتژی کسب و کار یا بازاریابی است که هدف آن بهینه‌سازی فرآیندهای سازمان، سوددهی، باید مشتریانی هدف شناسایی وتعیین شوند. همچنین باید تعیین شود که چه زمانی تماس گرفته شود. این بستگی به این دارد که آنها در کجای چرخه عمر مشتری یا فرآیند تصمیم گیری خرید قرار دارند. بعد از آن باید در مورد ابزارها و رسانه های ارتباطی و نیز سناریوی فروش

ادامه مطلب ...