قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی

کانالهای مختلفی چون انترنت ، اینترانت ، ایمیل و ... صورت می پذیرد . بنابراین سازمان به فرایندها و سیستمهایی نیاز دارد که هر یک از کانالهای ارتباطی را اداره کند .فرایند اطلاعاتی : در این مرحله تمامی اطلاعات به وجود آمده در طی مرحله محاوره ثبت شده و پروفایل شخص مربوطه بصورت پا آپ در Microsoft CRM نشان داده می شود. بدین ترتیب تمامی تماسها در تاریخچه مشتری و یا همکار تجاری ثبت می گردد. ضمن آنکه با استفاده از سیستم گردش کار Microsoft CRM می توان مشتریان خاص را به فرد و یا گروه خاصی از همکاران

ادامه مطلب ...