قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مایید. هدف همه آگهی‌های تبلیغاتی نشان دادن مجازی مزایایی است که مشتری با خرید محصول می‌توانند به دست آورند.نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در بازار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.

ادامه مطلب ...

نرم افزار crm و بازاریابی

بعد از اینکه مشتری مورد نظر به اشکال خاصی در کالا/خدمات شما اشاره کرد، میتوانید در ادامه با استفاده از جملات خاصی، هم حس اعتماد قبلی او را دوباره جلب کنید و هم به او اطمینان بدهید که اشکال مورد نظر برطرف شده و این همکاری بهتر از گذشته میتواند ادامه پیدا کند: «حق با شماست. البته باید بگم که مشتری هایمتشکر خواهند شد.

ادامه مطلب ...

ارتباط با مشتری

• ـ فرایند به کار گرفته شده در این حراجی به خریدارانی که به دنبال به دست آوردن این کالا هستند، اجازه افزایش قیمت را نمی‌دهد. در حالی که در حراجی انگلی▪ فرآیندهای فروش و بازاریابی را ساده تر کند

ادامه مطلب ...

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

کنندگان روی می‌آورند.به اعمال تان آگاه باشید. مى توانید موانعى را که در مسیر گسترش روابط مورد نیازتان پیش مى آید، از میان بردارید. «جیمز تام» نویسنده کتاب مشارکت بنیادى د

ادامه مطلب ...