بازاریابی در شرکت موثر واقع شده است، طراحی شده اند. 1) جمع آوری اطلاعات Gather Informationاولین قدم در فرآیند CRM جمع آوری و تحلیل اطلاعات مشتریان است. سیستم CRM کارکنان را قادر می سازد تا اطلاعات مربوط به مشتریان را بموقع بدست آورند.برنامه با دیدگاههای متفاوتی از سوی دانشمندان مختلف ارائهشدهاست. این مقاله حاصل مطالعات میدانی و کتابخانهای یک گروه تحقیقاتی در یک شرکت تولیدی است. الگوهای ساختاری WCM از دیدگاه مشتری مداری گسترش بازارها و پراکندگی آنها در سطح جهان موجب افزایش بخشهای
پشتیبانی و خدمات CRM جمع آوری میشود و در فرآیند آنالیز CRM مورد تجزیه و تحلیل قرار میگیرد.مدیریت دانش مشتریدر نگاه اول CKM ممکن است تنها نام دیگری برای CRM یا KM به نظر برسد. اما مدیران دانش مشتری در برخی جوانب نیازمند نگرشی متفاوت از شیوه رایج در KM و CRM هستند.به عنوان یک مشخصه CRM ، مدیران روابط مشتری پیش از همه بر دانش از مشتری تمرکز دارند تا بر دانش درباره مشتری. به بیان دیگر، سازمانهای باهوش دریافتهاند که مشتریانشان آگاهتر از کارمندی هستند که دانش را از میان فعل و انفعال مستقیم با مشتری و همچنین پرس و جوی دانش در مورد مشتریان از نمایندگان فروش جستجو میکند. مدیران دانش هم، بر روی تلاش در تبدیل کارمندان از جمعکنندگان دانش به تسهیمکنندگان دانش تمرکز دارند، این امر معمولاً توسط نقشههای تسهیم دانش مبتنی بر اینترانت اجرا می شود. در مقابل تمرکز اختصاصی KM روی تشویق و تقویت روابط مولد و مشارکتی در راستای شعار «اگر ما تنها LCCS می تواند با موفقیت در داخل شبکه های سنتی ساختار شرکت هواپیمایی حل و فصل شده است (گودمنسون، اوم و یونال، 2005). به طور خاص، موفقیت یا شکست LCCS در کره جنوبی یک موضوع جذاب است چرا که بازار خطوط هوایی کره جنوبی یک مرکزی از رقابت سختی بین نوظهور LCCS و غول موجود FSCS است. همانطور که در بالا ذکر شد، رضایت مشتری بسیار مهم است برای نوظهور LCCS به منظور اینکه رقابتی با موفقیت برقرار باشد. به طور خاص، آن مهم است برای ارزیابی این اثرات دفاعی مشتری نسبت به دانستن اثرات توهین آمیز که ترجمه را به تسخیر مشتریان جدید در محیط های رقابتی تر سوق دهد (ریچهلد و ساسر، 1990). علاوه بر این، حفظ مشتری در بازارهای به شدت رقابتی حیاتی است. بنابراین، مهم است که برای ارزیابی درک کیفیت خدمات مسافران در هنگام استفاده از LCCS. این دلالت قابل توجه و عملی برای بازاریابان LCCS است چرا که ارزیابی خاصی از کیفیت خدمات یک روش مفید برای ایجاد استراتژی های بازاریابی و بندی مشتریانبا استفاه از سیستم Microsoft CRM شما می توانید مشتریان خود را بر اساس معیارهای مختلف (تعداد خرید، میزان سوددهی، مبلغ قرارداد، زمینه فعالیت و ... ) بصورت سیستماتیک طبقه بندی کرده و خدمات، لیست قیمتها و پیشنهادات ویژه برای هر گروه از مشتریان داشته باشید. مدیریت اهداف فروشبا استفاده از سیستم Microsoft CRM شما می توانید اهداف فروش را در بازه های زمانی مختلف و با شاخصهای متفاوت تعیین کرده و سازمان را در مسیر دستیابی به اهداف فروش کنترل نمایید. همچنین شما می توانید برای هر فرد و یا هر تیم فروش بصورت اختصاصی اهداف و سهمیه فروش تعیین نمایید. بدین ترتیب شما می توانید در هر لحظه متوجه باشید که تاکنون چند درصد از اهداف فروش شما محقق شده است و کدام فرد و یا تیم فروش بیشترین بازدهی را داشته است. مدیریت فعالیت هاMicrosoft Dynamics CRM به سرپرستان فروش و مدیران اجازه میدهد تا تمامی وظایف و فعالیتهای سازمانی را در حوزه مدیریت فروش طریق کرونباخ اندازه گیری شد.آن 77% نماینده یک ارزش قابل قبول بود.این عامل چرخش چندگانه به کار گرفته شد تجزیه تحلیل شده بود.هدف از استفاده آنالیز فاکتور کاهش دادن تعداد زیاد متغیرهای غیر مستقل به تعداد زیرمجموعه های کوچکتر و با معناتریا یک گروه عوامل است.یک مجموعه عوامل ،نمادی است و دستگیری نتایج بزرگتر را تامین می کند.نتایج چرخش چندگانه اصل تجزیه تحلیل اجزاء جدول 2 را میدهد.بر طبق تحلیل نتایج منابع اطلاعاتی صادرات تحت سه مورد گروهبندی شده اند:بیرونی،درونی،وسایر موارد.تجزیه تحلیل عوامل شرح می دهد که7/62%کل متغیر ها تغییر می کنند.قابلیت اطمینان (اعتبار)برای انواع اطلاعات صادراتی 92%بوده و تقریبا نماینده ارزش بالایی است.بر طبق نتایج تجزیه و تحلیل عوامل یا چرخش چندگانه انواع اطلاعات صادراتی به 2 دسته گروهبندی شده اند،بویژه بازار و انواع اطلاعات محیط کلان.همچنین تحلیل عوامل شرح می دهد که9/65% کل متغیرها ،تغییر پذیرند.نتایج چرخش چندگانه تحلیل