بازاریابی در شرکت موثر واقع شده است، طراحی شده اند. 1) جمع آوری اطلاعات Gather Informationاولین قدم در فرآیند CRM جمع آوری و تحلیل اطلاعات مشتریان است. سیستم CRM کارکنان را قادر می سازد تا اطلاعات مربوط به مشتریان را بموقع بدست آورند.برنامه با دیدگاههای متفاوتی از سوی دانشمندان مختلف ارائهشدهاست. این مقاله حاصل مطالعات میدانی و کتابخانهای یک گروه تحقیقاتی در یک شرکت تولیدی است. الگوهای ساختاری WCM از دیدگاه مشتری مداری گسترش بازارها و پراکندگی آنها در سطح جهان موجب افزایش بخشهای
ادامه مطلب ...