بعد از اینکه مشتری مورد نظر به اشکال خاصی در کالا/خدمات شما اشاره کرد، میتوانید در ادامه با استفاده از جملات خاصی، هم حس اعتماد قبلی او را دوباره جلب کنید و هم به او اطمینان بدهید که اشکال مورد نظر برطرف شده و این همکاری بهتر از گذشته میتواند ادامه پیدا کند: «حق با شماست. البته باید بگم که مشتری هایمتشکر خواهند شد.
وژه های پیاده سازی CRM دارند. بنابراین درک صحیح از CRM بعنوان یک استراتژی یکی از عوامل حیاتی در موفقیت پروژه های CRM می باشد. ( اگر لازم می بینید در ممطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM- این خانه را خیلی دوست داریم و بخشی از زندگی ماست. شاید این حس است که در قیمت گذاری آن نمیتوانم خیلی منطقی باشم. اما به هر حال، شما خاطره نمیخرید، خا