انجام داده و در چه مواقعی نیازمند اصلاحات هستید. متاسفانه همه متریکها به شیوه ای برابر ایجاد نشدهاند. برخی نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیبی حوصله شدهاند. فرهنگ ما به گونه ای افراد را شرطی کرده است که از شما انتظار خدمات آنی دارند، بدون اینکه به رسانه توجهی داشته باشند. در هر جایی که ممکن است، زمان انتظار را برای مشتریانتان کاهش دهید. خواهید دید که مشتریان شما از این کار شما تقدیر خواهند کرد. یکی از موارد خاص انتظارکشیدن این است که
از یک صفحه وب) یا تعداد دنبال کنندگان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی. متریکهای موفق تکرارپذیر و عمل پذیر هستند. شرکتهای موفق زمانشان را صرف متریکهایی میکنند که دارای دو معیار باشندمتریک هایی که فعالیتهای تکرارپذیر را ردگیری میکنند با سازمانها کمک میکنند تا بدانند کدامیک از تلاشهایشان موفق بوده وتحلیلهایی فراتر از این روش میباشند. اینجاست که CRM تحلیلی ارزش خود را نمایان میسازد.بسیاری از شرکتهای توسعه دهنده سیستمهای CRM شروع به تعبیه تحلیلهای پیچیده در برنامههای CRM خود کردهاند. برخی از آنها از ابتدا این ماژول را در خود داشته و معمولاً عنوان اتوماسیون را به آن اطلاق میکنند. برخی دارد؟ مشتریانی که میخواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند میتوانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنون نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم میآورد لی که در مورد آنها وجود دارد این است که هیچ ارزشی ندارند.موفقترین شرکتها تنها نگاهی گذرا به این متریکها میاندازند. شاید درست باشد که آنها این متریکها را جمع میکنند، اما فراتر از یک علاقه سطحی، برای این اعداد زمانی صرف نمیکنند. بعضی از این متریکها عبارتاند از آمار ترافیک (یا تعداد بازدیدها