قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

نرم افزار ارتباط با مشتری

ما نام و آدرس مشتری خود را درون سیستم دارید دیگر لازم نیست در هر تراکنش این اطلاعات را از او بخواهید. برای این منظور یک تأییدیه سریع که نشان دهد آدرس ، فرآیندهای پیچیده و سؤالات بی پاسخ شبیه سنگی در کفش مشتریان عمل کرده و آن‌ها را آزار خواهد داد.

خاص می‌بایست سرنخ باشد یا مشتری احتمالی کار سختی خواهد بود.وده و بهتر است آنرا به افراد متخصص واگذار کنیم. به ندرت یک تکنیک تحلیل پیشگویانه بدون نقص برای هر موقعیتی وجود دارد. به همین دلیل هم هست که تیم تحلیلگر نیاز به درک نتایج مورد انتظار از تحلیل دارد. آیا اهداف موردنظر، مشتریان ثابت هستند یا احتمالی؟ آیا پارامترهایی برای میزان تخفیف وجود دارد، مثلاً بیشتحلیل‌هایی فراتر از این روش می‌باشند. اینجاست که CRM تحلیلی ارزش خود را نمایان می‌سازد.بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده سیستم‌های CRM شروع به تعبیه تحلیل‌های پیچیده در برنامه‌های CRM خود کرده‌اند. برخی از آن‌ها از ابتدا این ماژول را در خود داشته و معمولاً عنوان اتوماسیون را به آن اطلاق می‌کنند. برخی ی دقیقی از میزان فروش کل به دست آورید.با شکستن فرایند فروش به شیوه ای که گفته شد شما همچنین می‌توانید ببینید که در چه مرحله ای مشتریان بالقوه را ازدست می‌دهید و در چه محلی نیازمند اصلاح عملکرد دارید.اولین قدم برای پیاده سازی قیف فروش این است که تعداد مراحلی را که برای تشریح دقیق فرایند فروشتان نیاز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.