تعبیه شده است، بررسی این موضوع راحت خواهد بود که در چه جایی ترتیب صحیحی از فعالیتها و در چه جایی انحراف از امور صورت گرفته است. کارایی متدولوژی فروشین اطلاعات در سیستم CRM موجود میباشد.کنترل قیف فروشبسیاری از شرکتها، محصولات یا خدمات خود را به انواع مختلفی از مشتریان ثابت و احتمالی ارائه میدهند. این موضوع همیشه جالب توجه بوده است که چگونه صنایع، فروشندگان و مناطق مختلف در اینکه مشتریان احتمالی به چه نحو در هر یک از بخشهای قیف فروش قرار میگ
یچیده هستند. رقابتهای شدید بسیاری از شرکتها را مجبور کرده است که به دنبال روشهایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سؤال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه میتواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری کهری از خدمات شما بهطور خودکار و بهصورت آنی به مشتریان شما ارائه گردد. مطلب مرتبط: اگر این چالشها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است.سیستم خود را به گونه ای اصلاح کنید که آن دسته از فرآیندهایی که مربوط به مشتریان است، تا آنجا که ممکن است سریع باشند. فرمها و جریانهای کاری خود را طوری طراحیاعات در سوابق هر یک از مشتریان CRM، پیگیری این موارد راحتتر خواهد شد. مطلب مرتبط: اگر این چالشها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است. فرمهای اینترنتی یکپارچه بر روی وب سایت شرکت مقدار حجیمی از صفحات اینترنتی وجود دارد که برای یک هدف ایجاد شدهاند: جمع آوری اسامی و علایق بازدیدکنندگان از سابدون هیچ مشکلی پاسخی جامع ارائه دهند. اطلاعات موردنیاز را در اختیار کارمندانتان قرار دهید بنابراین آنها در کمترین زمان ممکن میتوانند به سؤالات کمتر متداول مشتریان پاسخی شایسته دهند. قانون کلی این است که مشتری هیچگاه نباید منتظر گرفتن پاسخ از سوی شما باشد. شما میتوانید بانک پرسش و پاسخ در سیستم Mi