وزی بسیار پیچیده تر از قبل شده است. گستردگی فعالیتها و فرآیندها، اوضاع اقتصادی نامناسب، شرایط رقابتی پیچیده سبب شده تا شرکتها در هر کسب و کاری که هستنباید به انتظار کشیدن اشاره کرد. برخی از زمانهای انتظار اجتناب ناپذیر هستند اما مردم در مقابل انتظار برای خدمات به شدت حساس هستند. خواه منتظر یک شخص باشند خواه در پشت تلفن یا اینترنت به انتظار بنشینند. همه این موارد برای مشتریان به هیچ وجه قابل تحمل نخواهد بود. امروزه مردم نسبت به انتظارکشیدن به شدت
متریکها ظاهری فریبنده داشته و این امکان وجود دارد که برای پیدا کردن بهترین متریک به راحتی در دام بیافتیم. اما در مورد متریکها، بهترین بودن میتواند عامل خطرناک و مخربی باشد و ممکن است در هنگام پرداختن به موارد حاشیه ای به راحتی به دام بیافتید. آنچنانکه متریکهای به دست آمده آنقدر پیچیده خواهند بودینکه چگونه میتوانند بر روند کلی فروش تأثیرگذار باشند، باید بهطور مستمر در جریان باشد و به خودی خود به اندازه یک کتاب مطلب ارزشمند دارد.در کسب و کارهای مشتری محور، چیزهای کوچک معانی بزرگی را در بر دارند. قیمت و خدمات شاید دلایل اصلی باشند که مشتریان با شما معامله میکنند. اما مواردی مثل زمان انتظاراشد اما اینکه بتوانیم ببینیم که افراد به چه نحوی بر روی این متریک تأثیر میگذارند کار بسیار دشواری است زیرا این متریک بسیار انتزاعی میباشد. برای این کار باید از سیستمهایی نظیر Microsoft CRM استفاده کرد تا بتوان در هر لحظه متریکها را با دقت بالا کنترل نمود.مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختیمشتری شما پشت سیستم کامپیوتری منتظر ارائه اطلاعات باشد بنابراین در این زمان میتوانید به آنها خدماتی ارائه دهید. این زمان برای هر دو طرف (مشتری و کارمند) زمانی مرده به حساب میآید و تا آنجا که ممکن است باید آنرا به حداقل برسانید. برای اینکار شما میتوانید از سیستم Microsoft CRM استفاده کرده تا بسیا