قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

عملکرد های نرم افزار crm

تورالعمل‌های جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید ا\nما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در بازار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامه‌هاست. د\nر زیر به پنج کارکردی که اکثر واحدهای بازاریابی در سیستم CRM نیازمندند اشاره می‌کنیم و این درحالی است که این موارد در برخی سیستم‌ها مثل Microsoft CRM وجود دارد و هر سیستم CRM ای در بازار این امکانات را در اختیار شما نمی کذارد. یکپارچه سازی پست‌های الکترونیکی انبوه اینکه بتوانیم پیام خود را به گروهی ا\nز مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیان‌های بازاریابی به حساب می‌آید. پست ا

ین امکان را بدهید که به‌صورت مستقیم به این اطلاعات از طریق نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند، می‌توانند با سرعت بیشتری به مشتریان \nپاسخ دهند. اعتبار و اعتماد کسب و کار شما نزد مشتریانتان حفظ خواهد شد زیرا آنان مشاهده خواهند کرد که به‌صورت مداوم خدماتی با کیفیت بالا به آن‌ها عرضه می‌شود. در طولانی مدت، این تجربیات مثبت تبدیل به افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد و آن‌ها نیز از شما نزد دوستان و همکارانشان به نیکی یاد خواهند کرد. مدی\nر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمدت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مارک بنیوف رییس و مدیر اجرایی Salesforce.comدر یک نشست خب\nری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آن‌ها با هدف توسعه راهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامه‌ها و پلتفرم‌های CRM شرکت salesforce.com را با برنامه‌های office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. ج\nزییات این همکاری در زمان اعلام آن فاش نشد‌.نادلا از این همکاری ابراز خوشحالی کرده و توضیح داد که مایکروسافت چگونه می‌تواند به مشتریان salesforce.comکمک کند تا تجربوع خواهد بود که فروشندگان وی نیز متدولوژی فروش را به چه شیوه ای پیاده سازی می‌ک\nنند. مطلب مرتبط: آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟از آنجاییکه این متدولوژی احتمالاً از طریق سفارشی سازی یا قالب‌های پیش ساخته در داخل CRM تعبیه شده است، بررسی این موضوع راحت خواهد بود که در چه جایی ترتیب صحیحی از فعالیت‌ها و در چه جایی انحراف از امور صورت گرفته است. کارایی متدولوژی فروش\nدر کنار دانستن اینکه چه کسی فرآیندهای فروش را به درستی انجام می دهد، دانستن این موضوع که این فرآیند تا چه حد در بسته شدن فروش کارآمد بوده است نیز دارای اهمیت است. ممکن است متغیرها و تنظیمات خاصی وجود داشته باشد که مدیر فروش می‌تواند با آن‌ها کار کند. با فرض داشتن حجم کافی از فروش، می‌توانیم تأثیر ت\nغییرات را بر روی مناطق یا گروه‌های فروش مختلف تست کنیم تا ببینیم که آیا تغییر در رویه‌ها می‌تواند میزان فروش را افزایش دهد؟سیستم CRM را برای گزارش دهی تنظیم کنید سیستم CRM و بانک اطلاعاتی آن اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که بسیاری از شرکت‌ها از مزایای آن اطلاعی ندارند. شرکت‌ها قادرند صدها متریک ا\nز اطلاعات CRM به دست آورند تا بتوانند عملیات فروش و بازاریابی را بهبود بخشند. مسلماً تنها بخشی از این متریک‌ها توسط هر شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همین موضوع نیز حائز اهمیت است. اطلاعات سیستم CRM به قدری اراتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید اما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در باز\nار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلف در محیط‌های محاسباتی امروزی، مشتریان هر دو برنامه می‌توانند هم از طریق Salesforce1 و Salesforce به اطلاعات Office دسترسی پیدا کرده، آن‌ها ر\nا به اشتراک گذاشته و آن‌ها را ویرایش کنند. این امکان می‌تواند هر نوع نقص موجود بین شرکت‌ها را از بین ببرد. بر خلاف ابزارهای یکپارچه سازی third-partyکه پرهزینه هستند، این شراکت جدید امکان یکپارچه سازی رایگان را برای مشترکین Office 365 فراهم آورده است. این شراکت برای "دزدیدن" مشتریان از طرف یکی از دو \nشرکت طراحی نشده است بلکه هدف آن گسترش پلتفرمی است که Salesforce می‌تواند در آن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. متریک‌های کلیدی فروش که از سیستم CRM به دست می‌آید مدیران فروش عاشق اعداد و ارقام هستند به خصوص میزان سهمیه فروش و درصد سهم اشخاص درفروش و گروه فروشندگان. سطوح کمیسیون، پاداش، مسافرت‌های \nکاری و خاتمه همکاری همگی بر مبنای یک عدد ساده قدرالسهم فروش محاسبه می‌شوند. با یک مدیریت اندک بر روی سیستم‌های مدیریت باشد. شما می‌توانید بانک پرسش و پاسخ در سیستم Mi\ncrosoft CRM طراحی کنید تا کلیه کارمندان به پاسخ‌های مناسب برای هر سؤال مشتری دسترسی آنی داشته باشند. آ این کار نه تنها مشتریان قدردان کارهای شما خواهند بود، بلکه به شما کمک می‌کند تا تصویری فوق العاده مثبت از شرکتتان در ذهن مشتریانتان بسازید.پاسخگوی صوتی اتوماتیک در حالت ایده آل شما به هیچ وجه نباید\nاز سیستم پاسخگوی صوتی اتوماتیک استفاده کنید. با این حال این موضوع اگرچه ایده آل است اما به سختی قابل اجرا خواهد بود. سیستم‌های AVR میزان قابل توجهی از هزینه‌ها را در مقابل استفاده از اپراتورهای انسانی صرفه جویی می‌کنند طوریکه اکثر شرکت‌ها نمی‌توانند از آن‌ها چشم پوشی کنند.اگر مجبورید از سیستم AVR ا\nستفاده کنید تا آنجایی که ممکن است آنرا ساده سازی کنید. تعداد انتخاب‌ها را در این سیستم به حداقل رسانده و خیلی سریع تماس را به یک اپراتور انسانی ارجاع دهید. همیشه گزینه ای را در این سیستم تعبیه کنید که شخص تماس گیرنده بدون هیچ مشکلی به اپراتور وصل شود. هر چقدر هم که زمان زیادی را صرف پاسخ‌های از پیش \nانتخاب شده بگذارید باز هم نمی‌توانید انتظارات مشتریان را پوشش دهید و در اکثر مواقع مشتری شما برای رسیدن به مقصودش گیج می‌شود که بالاخره کدام یک از دکمه‌ها را باید بزند.افراد با AVR کار می‌کنند چون محبورند. (به غیر از عده معدودی که حوصله شنیدن پ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.