ا برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم میآورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخههای 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستونهای سفارشی میبایست در این انتقال ایجاد شون\nد تا برنامههای به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعملهای جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعقوانین به شیوههای متعدد بر\nروی مشتریان اجرا میشوند. برای اهداف بازاریابی، مشتریان ثابت و احتمالی در داخل سیستم CRM در قالب یک گروه دسته بندی میشوند و سپس پیغامی مبنی بر ارائه تخفیف به آنها ارسال میشود. سوابق فردی مشتریان ثابت و احتمالی به این شیوه علامت گذاری میشوند که به ارائه تخفیف پاسخ بلی دادهاند یا خیر. سپس در داخ\nل خود سیستم CRM این مشتریان بهصورت خودکار دسته بندی میشوند و مدیر ب
به مشتریان \nپاسخ دهند. اعتبار و اعتماد ارتباط با مشتری کسب و کار شما نزد مشتریانتان حفظ خواهد شد زیرا آنان مشاهده خواهند کرد که بهصورت مداوم خدماتی با کیفیت بالا به آنها عرضه میشود. در طولانی مدت، این تجربیات مثبت تبدیل به افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد و آنها نیز از شما نزد دوستان و همکارانشان به نیکی یاد خواهند کرد. مدی\nر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمدت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مارک بنیوف رییس و مدیر اجرایی Salesforce.comدر یک نشست خب\nری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آنها با هدف توسعه راهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامهها و پلتفرمهای CRM شرکت salesforce.com را با برنامههای office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. ج\nزییات این همکاری در زمان اعلام آن فاش نشد.نادلا از این همکاری ابراز خوشحالی کرده و توضیح داد که مایکروسافت چگونه میتواند به مشتریان salesforce.comکمک کند تا تجربه ای جدید در محیطهای ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365و Azureمایکروسافت با استفاده از این متریکها توسط هر شرکت مورد استفاده قرار میگیرد، اما همین موضوع نیز حائز اهمیت است. اطلاعات سیستم CRM به قدری ارزشمند است که میتواند تمام فعالیتهای فروش سازمانها را فارغ از نوعشان مورد رصد قرار د\nهد. اطلاعات در اختیار شماست : کافیست از آنها استفاده کنید. چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ یک پیام با زمانبندی مناسب میتواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق میکند، یک تخفیف در وقت مناسب میتواند سفارشهایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمانها امکان رخ داد\nن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میتواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان نیازمندند در اختیار آنها قرار دهد. بنابراین شرکت میداند که چه زمانی برای ارائه تخفیفهای مؤثر مناسب میباشد. دو موقعیت در کل دو زمان عمده و مشخص برای ارائه تخفیف وجود د\nارد و البته موقعیتهای متعددی نیز وجود دارد که شرکتها نباید در آن مواقع اقدام به ارائه تخفیف کنند. در حالت ایده آل ارائه تخفیف باید چیزی باشد که مشتری احتمالی به آن علاقمند باشد – به این معنا که به خاطر قیمت دچار تردید شوند نه به خاطر ویژگیها، رنگ، مد، یا دیگر موارد. در بهترین حالت این تخفیف باید \nبه اندازه ای باشد که مشتری احتمالی را برای خرید اغوا کند نه اینکه بر روی درصد تخفیف چانه ته شده را نظارت کرده و پاسخ مشتریان به برنامههای تخفیفی را در طول زمان پیگیری میکند. پیگیری پیشنهادهای تخفیف و ا\nینکه چگونه میتوانند بر روند کلی فروش تأثیرگذار باشند، باید بهطور مستمر در جریان باشد و به خودی خود به اندازه یک کتاب مطلب ارزشمند دارد.در کسب و کارهای مشتری محور، چیزهای کوچک معانی بزرگی را در بر دارند. قیمت و خدمات شاید دلایل اصلی باشند که مشتریان با شما معامله میکنند. اما مواردی مثل زمان انتظار\n، فرآیندهای پیچیده و سؤالات بی پاسخ شبیه سنگی در کفش مشتریان عمل کرده و آنها را آزار خواهد داد.\nشاید این موارد ناراحتی کمی را به بار آورند اما در شکل دادن نظر و دیدگاه مشتری نسبت به کسب و کار شما نقش اصلی را بر عهده دارند. تا آنجا که ممکن است این موارد کم اهمیت را از میان بردارید تا بتوانید مسیر شفافی را برای بوجودآمدن یک تجربه مثبت و سازنده برای مشتریانتان فراهم کنید. انتظار در صدر این فهرست \nباید به انتظار کشیدن اشاره کرد. برخی از زمانهای انتظار اجتناب ناپذیر هستند اما مردم در مقابل انتظار برای خدمات به شدت حساس هستند. خواه منتظر یک شخص باشند خواه در پشت تلفن یا اینترنت به انتظار بنشینند. همه این موارد برای مشتریان به هیچ وجه قابل تحمل نخواهد بود. امروزه مردم نسبت به انتظارکشیدن به شدت\nبی حوصله شدهاند. فرهنگ ما به گونه ای افراد را شرطی کرده است که از شما انتظار خدیندهایتان را سرراست و سهل الوصول کنید آنچ\nنانکه از دید مشتریانتان محو و نامرئی باشند. زمانی که مشتری شما داخل یک حلقه گرفتار آمده است میزان کاغذبازی (خواه کاغذ واقعی خواه بر روی صفحه کامپیوتر) را در کمترین حد خود نگه دارید. فرآیندهای خود را به گونه ای طراحی کنید که مشتری مجبور نباشد در هر تعامل به یک سؤال چندین بار پاسخ دهد. برای مثال اگر ش\nما نام و آدرس مشتری خود را درون سیستم دارید دیگر لازم نیست در هر تراکنش این اطلاعات را از او بخواهید. برای این منظور یک تأییدیه سریع که نشان دهد آدرس مشتری تغییر نکرده است تمام کاری است که شما باید انجام دهید. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM پاسخها را در اختیار داشته باشید تا آنجا که \nممکن است کارمندانی که رودررو با مشتریان در ارتباط هستند، بایستی تمام پاسخهای احتمالی به پرسشهای متنوع مشتریان را در اختیار داشته تا در کمترین زمان به سؤالات مشتری پاسخ دهند. بدیهی است که شما نمیتوانید به تمام پرسشهای ممکن مشتریانتان پاسخ دهید، اما کارمندان شما باید بتواند به سؤالات متداول آنها \nبدون هیچ مشکلی پاسخی جامع ارائه دهند. اطلاعات موردنیاز را در اختیار کارمندانتان قرار دهید بنابراین آنها در کمترین زمان ممکن میتوانند به سؤالات کمتر متداول مشتریان پاسخی شایسته دهند. قانون کلی این است که مشتری هیچگاه نباید منتظر گرفتن پاسخ از سوی شما