یرا این متریک بسیار انتزاعی میباشد. برای این کار باید از سیستمهایی نظیر Microsoft CRM استفاده کرد تا بتوان در هر لحظه متریکها را با دقت بالا کنترل نمود.مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختی\nار شما میگذارد؟همچنین اندازه گیری میزان رضایتمندی مشتری میتواند متریک مشکل سازی باشد زیرا اندازه گیری معنادار آن کار سختی است. فارغ از انجام نظرسنجی و تمرکز بر روی گروهها، اینکه بتوانیم تشخیص دهیم کههایت، شرکتها به دنبال\nتحلیلهایی فراتر از این روش میباشند. اینجاست که CRM تحلیلی ارزش خود را نمایان میسازد.بسیاری از شرکتهای توسعه دهنده سیستمهای CRM شروع به تعبیه تحلیلهای پیچیده در برنامههای CRM خود کردهاند. برخی از آنها از ابتدا این ماژول را در خود داشته و معمولاً عنوان اتوماسیون را به آن اطلاق میکنند. برخی \nدیگر نیز CRM تحلیلی را به عنوان یک ماژول یا محصول جداگانه به فروش میرسانند
یاز \nدارید به دست آورید. این تعداد میتواند بین سه تا هفت مرحله باشد و یا به طول و پیچیدگی چرخه فروش ربط داشته باشد.در کل زمانیکه در مورد تعداد مراحل قیف فروش صحبت میکنیم، هرچه این تعداد کمتر باشد بهتر است. با این وجود برای تعریف فرایند فروشتان نیاز به مراحل کافی دارید.زمانیکه در حال از دست دادن درصد مش\nتریان احتمالی در هر مرحله از چرخه هستید، سریعاً این موضوع را بفهمید. به طور کلی شما بیشترین مقدار مشتری را در مرحله اول (مرحله "مشتری احتمالی") از دست میدهید و هر چه به جلو میروید این مقدار کمتر میشود. به همین خاطر است که نام قیف را بر آن نهادهاند.میزان درصدی که شما در هر مرحله از دست میدهید از\nکسب و کاری به کسب و کار دیگر متفاوت است. قانون کلی این است که شما برای هر فروش کامل به ده مشتری احتمالی نیاز دارید. با این وجود با کمی تجربه در بحث قیف فروش شما میتوانید درصد موردنظرتان را به دست آورید.این نرخ تبدیل یک متریک مهم و حیاتی برای فرایند فروش به حساب میآید. اگر شما نرخ تبدیلتان را بدان\nید میتوانید پیش بینی کنید که چه میزان فروش را باید انتظار داشته باشید تا بتوانید به تعداد مشتریان احتمالی دست پیدا کنید. در مرحله اول تا آنجا که میتوانید اقدام به جذب مشتری احتمالی کنید تا قیفتان از همان اول پر بوده تا فروش تا آخر قیف ادامه داشته باشد.توجه داشتن به تعداد در مرحله اول قیمات آنی دارند، بدون اینکه به رسانه توجهی داشته باشند. در هر جایی که ممکن است، زمان انتظار را برای مشتریانتان کاهش دهید. خواهید دید که مشتریان شما از این کار شما تقدیر خواهند کرد. یکی از موارد خاص انتظارکشیدن این است که \nمشتری شما پشت سیستم کامپیوتری منتظر ارائه اطلاعات باشد بنابراین در این زمان میتوانید به آنها خدماتی ارائه دهید. این زمان برای هر دو طرف (مشتری و کارمند) زمانی مرده به حساب میآید و تا آنجا که ممکن است باید آنرا به حداقل برسانید. برای اینکار شما میتوانید از سیستم Microsoft CRM استفاده کرده تا بسیا\nری از خدمات شما بهطور خودکار و بهصورت آنی به مشتریان شما ارائه گردد. مطلب مرتبط: اگر این چالشها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است.سیستم خود را به گونه ای اصلاح کنید که آن دسته از فرآیندهایی که مربوط به مشتریان است، تا آنجا که ممکن است سریع باشند. فرمها و جریانهای کاری خود را طوری طراحی\nکنید که اطلاعات موردنیاز مشتریان در کمترین زمان و با حداقل تلاش در اختیار آنها قرار گیرد. مشتریان شما حتی اگر متوجه این موضوع نباشند اما از شما متشکر خواهند شد. بوروکراسی دومین عامل پس از انتظار مساله بوروکراسی یا همان کاغذبازی است. هر جایی که ممکن است، فرآیندهایتان را سرراست و سهل الوصول کنید آنچ\nنانکه از دید مشتریانتان محو و نامرئی باشند. زمانی که مشتری شما داخل یک حلقبه مشتریان \nپاسخ دهند. اعتبار و اعتماد کسب و کار شما نزد مشتریانتان حفظ خواهد شد زیرا آنان مشاهده خواهند کرد که بهصورت مداوم خدماتی با کیفیت بالا به آنها عرضه میشود. در طولانی مدت، این تجربیات مثبت تبدیل به افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد و آنها نیز از شما نزد دوستان و همکارانشان به نیکی یاد خواهند کرد. مدی\nر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمدت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مارک بنیوف رییس و مدیر اجرایی Salesforce.comدر یک نشست خب\nری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آنها با هدف توسعه راهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامهها و پلتفرمهای CRM شرکت salesforce.com را با برنامههای office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. ج\nزییات این همکاری در زمان اعلام آن فاش نشد.نادلا از این همکاری ابراز خوشحالی کرده و توضیح داد که مایکروسافت چگونه میتواند به مشتریان salesforce.comکمک کند تا تجربه ای جدید در محیطهای ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365و Azureمایکروسافت با استفاده از 365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا دسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را بهصورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامههای آتی \nشامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 میباشد. سرویسهای OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز بهصورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل میکنند. همچنین این نرم افزار \nامکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران میتوانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند.این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که میخواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند میتوانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنو\nن نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم میآورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخههای 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستونهای سفارشی میبایست در این انتقال ایجاد شون\nد تا برنامههای به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعملهای جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاع