قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک ,ارتباط با مشتری کارا سیستم,قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

nا در آن خوب به نظر می‌رسیم، پس بهتر است از انجام این کار صرفنظر کنیم. این نوع سیستم بازی کردن هیچ کار مفیدی را برای ارزیابی عملکرد شما انجام نداده و فقط وقتتان را هدر خواهد داد.انتخاب متریک مناسب برای هدایت کسب و کار ، کار سختی نخواهد بود اما انتخاب بهترین گزینه نیازمند تفکر می‌باشد. استفاده از متری\nک‌های صحیح می‌تواند دید واضحی از اینکه شرکتتان چگونه کار خود را انجام می دهد به شما داده و منجر بی برنامه موبایل تحت پلتفرم Windows Phone 8.1 فراهم شده و نیز به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق دستگاه‌های ویندوز به Salesforce دسترسی داشته باشند. رونمایی از این برنامه بعدها در این سال ارائه شده و نسخه نهایی آن در س\nال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکت‌هایی که تنها محصولات مایکروسافت را به فروش می‌رساند اجازه می دهد که با Salesforce

لایسنس های مبتنی بر \nعضویت که به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شوند، توانست پیشرفت بزرگی را در محیط‌های مبتنی بر رایانش ابری صورت دهد. برنامه بنیوف این است که با ایجاد پلی میان این دو شرکت، خدمت موثری را به مشتریان خود کرده و با کمک پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت بهره وری آنان را افزایش دهد. برنامه موبایل Salesforceاگرچه برنامه Sa\nlesforce1در دو پلتفرم Android وiOSطراحی شده است، اما با این شراکت امکان طراحی برنامه موبایل تحت پلتفرم Windows Phone 8.1 فراهم شده و نیز به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق دستگاه‌های ویندوز به Salesforce دسترسی داشته باشند. رونمایی از این برنامه بعدها در این سال ارائه شده و نسخه نهایی آن در س\nال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکت‌هایی که تنها محصولات مایکروسافت را به فروش می‌رساند اجازه می دهد که با Salesforce1 خود را تطبیق دهند. Salesforce و Office 365این شراکت قابلیت عملکرد متقابل بین Office 365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا \nدسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را به‌صورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامه‌های آتی شامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 می‌باشد. سرود. استفاده از متری\nک‌های صحیح می‌تواند دید واضحی از اینکه شرکتتان چگونه کار خود را انجام می دهد به شما داده و منجر به موفقیتتان شود. از سوی دیگر انتخاب متریک‌های نامناسب و غلط می‌تواند باعث سردرگمی شما شده و مانع دستیابی شما به موفقیت در کسب و کارتان شود. د از واحد فروش، بخش بازاریابی دومین بخشی است که می‌تواند از سیس\nتم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده و یا از آن سوء استفاده کند. اکثر سیستم‌های CRM کارکردهای مبتنی بر بازاریابی و مختص به آن را به خوبی ارائه می‌دهند. هنوز هم برای بسیاری از سیستم‌های CRM، فرایندهای بازاریابی نوعی چاره اندیشی برای روندهای آتی به حساب می‌آید.اکثر شرکت‌ها هنگام خرید و یا تعویض یک \nسیستم CRM، به واحد فروش اجازه می‌دهند تا فرایند ارزیابی را انجام دهند. این کار جنبه‌های مثبت زیادی دارد. سیستم CRM مسلماً بیشترین تأثیر خود را بر روی عملیات فروش یک شرکت می‌گذارد. علاوه بر این، مدیریت فروش از طریق سیستم‌های CRM امری حیاتی به نظر می‌رسد.واحد بازاریابی نیز به همین موارد نیازمند است. د\nر زیر به پنج کارکردی که اکثر واحدهای بازاریابی در سیستم CRM نیازمندند اشاره می‌کنیم و این درحالی است که این موارد در برخی سیستم‌ها مثل Microsoft CRM وجود دارد و هر سیستم CRM ای در بازار این امکانات را در اختیار شما نمی کذارد. یکپارچه سازی پست‌های الکترونیکی انبوه اینکه بتواه گرفتار آمده است میزان کاغذبازی (خواه کاغذ واقعی خواه بر روی صفحه کامپیوتر) را در کمترین حد خود نگه دارید. فرآیندهای خود را به گونه ای طراحی کنید که مشتری مجبور نباشد در هر تعامل به یک سؤال چندین بار پاسخ دهد. برای مثال اگر ش\nما نام و آدرس مشتری خود را درون سیستم دارید دیگر لازم نیست در هر تراکنش این اطلاعات را از او بخواهید. برای این منظور یک تأییدیه سریع که نشان دهد آدرس مشتری تغییر نکرده است تمام کاری است که شما باید انجام دهید. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM پاسخ‌ها را در اختیار داشته باشید تا آنجا که \nممکن است کارمندانی که رودررو با مشتریان در ارتباط هستند، بایستی تمام پاسخ‌های احتمالی به پرسش‌های متنوع مشتریان را در اختیار داشته تا در کمترین زمان به سؤالات مشتری پاسخ دهند. بدیهی است که شما نمی‌توانید به تمام پرسش‌های ممکن مشتریانتان پاسخ دهید، اما کارمندان شما باید بتواند به سؤالات متداول آن‌ها \nبدون هیچ مشکلی پاسخی جامع ارائه دهند. اطلاعات موردنیاز را در اختیار کارمندانتان قرار دهید بنابراین آن‌ها در کمترین زمان ممکن می‌توانند به سؤالات کمتر متداول مشتریان پاسخی شایسته دهند. قانون کلی این است که مشتری هیچگاه نباید منتظر گرفتن پاسخ از سوی شما باشد. شما می‌توانید بانک پرسش و پاسخ در سیستم Mi\ncrosoft CRM طراحی کنید تا کلیه کارمندان به پاسخ‌های مناسب برای هر خرید این کار برای آن‌ها آسان و طبیعی نخواهد بود که آدرس شرکت شما را در ذهنشان به خاطر به سپرند. یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید این است که یک رسانه اجتماعی فعال، دوستانه، قابل دسترس و تعاملی برای آن‌ها ایجاد کنید تا باعث شود آنان در هر زمانی با شما ارتباط داشته باشند. کان\nال‌های اجتماعی خود را با نرم افزار CRM مرتبط سازید تا بتوانید به یک دید کلی از تعاملات مشتریان با کسب و کارتان دست پیدا کنید. سپس نمایندگان فروش و پشتیبانی شما با تمام اطلاعاتی که برای ارائه خدمات به موقع نیاز دارند تجهیز خواهند شد. به مشتریانتان خدماتی بی نظیر ارائه دهیدیک محصول یا خدمات عالی می‌تو\nاند مشتریان جدیدی را جذب کند، اما در اغلب اوقات این تجربه مثبت خدمات دهی به مشتریان است که می‌تواند آنان را به شما وفادار نگه دارد.کسب و کار شما چگونه می‌تواند تأثیر مثبت و ماندگار بر روی مشتریان داشته باشد؟ با بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می‌توانید به صورت پیوسته و منظم کارایی بخش‌های پشت\nیبانی از مشتریان را نظارت و ارزیابی نمایید. اگر موارد خاصی وجود دارد که برطرف کردن آن‌ها نیاز به زمانی طولانی دارد، باید یک فرایند درجا داشته باشید تا بتوانید به سرعت مشکل را شناسایی نمایید. به این مشکل اولویت داده و تیم خود را اصلاح نمایید و مطمئن شوید که رضایت مشتری برآورده خواهد شد.یک آیتم ک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.