Office 365 می باشد. سرویس های OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز بصورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل می کنند. همچنین این نرم افزار امکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران می توانند محصولات مالی، و غیره. این ممکن است به علت این واقعیت که اکثر مشتریان با این مسائل به طور مکرر روبرو نمی شوند و/ یا که بخش معتمد ممکن است محافظ مشتریان از پیچیدگی هایی که به وسیله پشتیبانی نزدیک آنها هنگامی که آنها با این نوع از مشکلات روبرو می
این تکنیک را بر روی منطقه یا گروه خاصی از مشتریان آزمایش کند؟ زمانی که تیم تحلیلگر بر روی نتیجه مورد انتظارشان به توافق رسیدند، کارشان را شروع خواهند کرد. مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختیار شما میگذارد؟ خوراک اطلاعاتیتیم تحلیلگر نیاز به دسترسی به اطلاعات CRM دارد. بانک اطلاعاتی CRM اگر همه اطلاعات را دارا نباشد اما بخش اعظمی از آن را در خود جای داده است. مدل پیشگویانه برای هدفمندسازی تخفیف ها بر اساس سوابق تعامل با مشتری مشخص می شود. فرآیندهای مدلسازی تحلیلی، از تاریخچه و سوابق ثبت شده در سیستم CRM برای شناسایی مشتریانی که تخفیف را پذیرفته و سفارشی را ثبت کرده اند و نیز مشتریانی که سفارشی را ثبت نکرده اند، استفاده می کند. این الگوریتم خصوصیات مشترک بین گروه های پاسخ دهنده و گروه هایی که پاسخی نداده اند را پیدا می کند. با نگاه به تاریخچه فعالیت یک مشتری در سیستم CRM می توانیم میزان تخفیف آن مشتری را مشخص سازیم، اما این روش برای منابع انسانی مورد نیاز را در لحظه در اختیار داشته باشید. با این امکان شما می توانید برای ارائه خدمات منحصربفرد به مشتریان خود برنامه ریزی کرده و منابع لازم را در زمان مناسب تخصیص دهید. Microsoft Dynamics CRM بخش فروش سازمان را قادر میسازد تا بهطوری دقیق فعالیتهای فروش را برنامهریزی، کنترل و پیشبینی کند، سیستم فروش را بهسرعت تجزیه و تحلیل کند، وظایف را به صورت کارآمد مدیریت کند، فروشهای جانبی (Cross Selling) و فروش بالاتر(Up Selling) را هدفگیری کند و همکاری را در محیط دپارتمان فروش اشاعه دهد.واحد فروش با Microsoft Dynamics CRM فرآیندهای جاری فروش را بصورت سیستماتیک انجام داده تا از مشتریان سازمان دیدگاه واحدی بوجود آید. نتیجه این دیدگاه، افزایش فروش، کوتاه کردن زمان مراجعه تا زمان فروش و رضایتمندی بیشتر مشتریان از سازمان خواهد بود. Microsoft Dynamics CRM کلیه اطلاعات مورد نیاز و فعالیتهای مرتبط به فروش را در دسترس شما قرار می دهد مشکل ساز است (جاکوبسون، 1990). اساسا ، ناهمگونی بدان معنی است که شرکت های منحصر به فردی هستند که در تمام جنبه ها به عنوان مثال، موقوفات منابع ، فرهنگ ، و فرآیندهای تصمیم گیری (ورنرفلت، 1984)، و پیشنهادی که محققان باید برای ناهمگونی به درک اثرات ابعاد جهت گیری استراتژیک گزارش دهند. بر این اساس ، ما از تجزیه و تحلیل رگرسیونقه ای پنهان به عنوان گزارش برای ناهمگونی مشاهده نشده استفاده می کنیم و به جای وجود رژیم های متعدد نهفته در روابط مشخص شده استفاده می کنیم. (هاچینسون، کاماکورا و لینچ ، 2000؛ لی و جانسون، 2010؛ ودل و کاماکورا، 2000). ما بر یافته های مبتنی بر راه حل دو معیار نهفته مطلوب بحث می کنیم. ما با بحث در مورد مفاهیم تئوری و عملی نتیجه گیری می کنیم.2. بازارگرایی تعیین کننده دیگری از جهت گیری های استراتژیکمفهوم(بازارگرایی) به عنوان پیاده سازی مفهوم بازاریابی (کوهلی و جاوورسکی، 1990) شامل شناخت و درک مشتریان و رقبا است (دشپند، نصب و اجرای آن مشخص نمایند؛ بازهم مطمئن باشید که مدت زمان پیش بینی شده همواره مدت زمان دقیق نخواهد بود. زیرا عوامل محیطی زیادی درآن دخیل اند.پس در واقع : نصب و اجرای CRM یک فرایند وقت گیر است .ضمنا" باید توجه کردکه البته این وقت گیر بودن آن اگر منطقی و بدون تاخیرهای اضافی صورت بگیرد به نفع خود بنگاه و سازمان می باشد؛ چون تاثیر پایدارتری را خواهد داشت.اگر:یک سیستم CRM زود تاثیر و بی ثبات باشد به درد بخور نیست.چون تاثیر فوری اما آنی خواهد داشت و در نتیجه فایده ای را که ما از یک سیستم CRM انتظار داریم را برآورده نخواهد کرد .بهترین تصمیم گیری زمانی انجام می گیرد که عقلانی باشد نه رضایت بخش.ممکن است روشی در کوتاه مدت جواب دهد ولی در دراز مدت تاثیر بی ثبات و کمتری داشته باشد. پس انتخاب آن به صلاح نیست وباید در انتخاب آن مناسب ترین و با صرفه ترین و عقلانی ترین روش را انتخاب کنیم .برای رسیدن به مسئله ، ابتدا باید مسئله یابی کنیم. پس در CRM