-
عینک ریبن خلبانی و عینک ریبن شیشه شفاف
چهارشنبه 20 اسفند 1393 19:49
عینک ریبن خلبانی یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین و در عین حال شیک ترین مدل های عینک در جهان می باشد.و اشخاص و ستاره های معروف جهان از این مدل بی نظیر و فوق العاده جذاب استفاده می کنند. عینک ریبن خلبانی اصل علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود کاملا استاندارد بوده و چشمان شما را در برابر اشئه های خطرناک و مضر آفتاب و...
-
جلب نگاه مشتری؛ مسئله این است
چهارشنبه 20 اسفند 1393 12:52
ا برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم میآورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخههای 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستونهای سفارشی میبایست در این انتقال ایجاد شون\nد تا برنامههای به راحتی اجرا شوند، اما...
-
مشتریان واقعی
سهشنبه 5 اسفند 1393 10:27
زشمند است که میتواند تمام فعالیتهای فروش سازمانها را فارغ از نوعشان مورد رصد قرار د\nهد. اطلاعات در اختیار شماست : کافیست از آنها استفاده کنید. چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ یک پیام با زمانبندی مناسب میتواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق میکند، یک تخفیف در وقت مناسب...
-
عملکرد های نرم افزار crm
سهشنبه 28 بهمن 1393 12:31
تورالعملهای جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید ا\nما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در بازار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب...
-
مزایای نرم افزار crm
شنبه 25 بهمن 1393 00:24
عملیات فروش یک شرکت میگذارد. علاوه بر این، مدیریت فروش از طریق سیستمهای CRM امری حیاتی به نظر میرسد.واحد بازاریابی نیز به همین موارد نیازمند است. دباید به انتظار کشیدن اشاره کرد. برخی از زمانهای انتظار اجتناب ناپذیر هستند اما مردم در مقابل انتظار برای خدمات به شدت حساس هستند. خواه منتظر یک شخص باشند خواه در پشت...
-
نرم افزار crm رایگان
سهشنبه 14 بهمن 1393 13:17
دیریتی، در سال 2013 برای چندمین سال پیاپی سیستم CRMهمچنان به عنوان محبوبترین و برترین ابزار مدیریتی برگزیده شده است. اما سیستم CRM واقعا چیست و چه کمسیستم CRM، به واحد فروش اجازه میدهند تا فرایند ارزیابی را انجام دهند. این کار جنبههای مثبت زیادی دارد. سیستم CRM مسلماً بیشترین تأثیر خود را بر روی عملیات فروش یک شرکت...
-
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
چهارشنبه 8 بهمن 1393 01:55
ه شده و نسخه نهایی آن در سال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاههای مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکتهایی که تنها محصولات مایکروسافتتا امر مدیریت منابع و حسابداری را پوشش دهید. با این کار تیم شما در یک نگاه میتواند ببیند که آیا صورتحساب پردازش شده و یا محصولی ارسال شده است یا خیر. اگر به کارمندانتان...
-
نحوه استفاده از نرم افزار crm
چهارشنبه 1 بهمن 1393 20:15
یشتری بر روی حوزههای هدف آنان عمل کند. سوابق اطلاعاتی که برای این متریک نیاز دارید در داخل سیستم CRM تعبیه شده است. از آنها استفاده کنید. پذیرش متدوانتخاب شده بگذارید باز هم نمیتوانید انتظارات مشتریان را پوشش دهید و در اکثر مواقع مشتری شما برای رسیدن به مقصودش گیج میشود که بالاخره کدام یک از دکمهها را باید...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
یکشنبه 14 دی 1393 11:39
مشتری تغییر نکرده است تمام کاری است که شما باید انجام دهید. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM پاسخها را در اختیار داشته باشید تا آنجا که ر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمدت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت...
-
نحوه استفاده از نرم افزار crm
چهارشنبه 10 دی 1393 19:26
هم نیز وجود دارد. با چه ابزاری اطلاعات را جمع آوری کرده و متریکها را کنترل کنیم؟بهترین ابزاری که میتوانید برای جمع آوری اطلاعات و ردگیری متریکها داوده و بهتر است آنرا به افراد متخصص واگذار کنیم. به ندرت یک تکنیک تحلیل پیشگویانه بدون نقص برای هر موقعیتی وجود دارد. به همین دلیل هم هست که تیم تحلیلگر نیاز به درک نتایج...
-
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟
پنجشنبه 4 دی 1393 11:49
یک پیام با زمانبندی مناسب می تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می کند، یک تخفیف در وقت مناسب می تواند سفارش هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان ها امکان رخ دادن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای...
-
چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟
پنجشنبه 4 دی 1393 11:47
بازاریابی برای یک سازمان مدرن بسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کنید، مشتریان بالقوه چیزی در مورد شما...
-
سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان
پنجشنبه 4 دی 1393 11:45
بازارهای امروزی بازاری سخت و پیچیده هستند. رقابت های شدید بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که به دنبال روش هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سوال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟...
-
قیف فروش
پنجشنبه 4 دی 1393 11:44
قیف فروش یک استراتژی پایدار و منظم برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری ثابت است. این استراتژی شامل یک سری مراحلی است که مشتری احتمالی از طریق آن می تواند تصمیم به خرید نماید. داشتن یک فرایند روش مند، تبدیل کردن مشتری احتمالی به مشتری ثابت را آسانتر کرده و نرخ تبدیل بیشتری را ارائه می دهد. Pipeline (که گاهی اوقات به خاطر...
-
اهداف CRM
پنجشنبه 4 دی 1393 11:42
یک سازمان می تواند به 5 هدف اصلی با استفاده از CRM دست یابد که در ادامه مطلب با هم می خوانیم می تواند توانایی سازمان را در شناسایی مشتریان سود ده ارتقاء دهد. بر اساس اصل پارتو (20/80) 80 درصد درآمد و سود یک سازمان ناشی از 20 درصد مشتریان است. CRM می تواند این مشتریان را شناسایی کرده که از آن طریق سازمان می تواند...
-
نرم افزار crm چیست
پنجشنبه 27 آذر 1393 10:20
وزی بسیار پیچیده تر از قبل شده است. گستردگی فعالیتها و فرآیندها، اوضاع اقتصادی نامناسب، شرایط رقابتی پیچیده سبب شده تا شرکتها در هر کسب و کاری که هستنباید به انتظار کشیدن اشاره کرد. برخی از زمانهای انتظار اجتناب ناپذیر هستند اما مردم در مقابل انتظار برای خدمات به شدت حساس هستند. خواه منتظر یک شخص باشند خواه در پشت...
-
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
پنجشنبه 20 آذر 1393 15:07
تعبیه شده است، بررسی این موضوع راحت خواهد بود که در چه جایی ترتیب صحیحی از فعالیتها و در چه جایی انحراف از امور صورت گرفته است. کارایی متدولوژی فروشین اطلاعات در سیستم CRM موجود میباشد.کنترل قیف فروشبسیاری از شرکتها، محصولات یا خدمات خود را به انواع مختلفی از مشتریان ثابت و احتمالی ارائه میدهند. این موضوع همیشه...
-
نرم افزار ارتباط با مشتری
شنبه 15 آذر 1393 22:56
ما نام و آدرس مشتری خود را درون سیستم دارید دیگر لازم نیست در هر تراکنش این اطلاعات را از او بخواهید. برای این منظور یک تأییدیه سریع که نشان دهد آدرس ، فرآیندهای پیچیده و سؤالات بی پاسخ شبیه سنگی در کفش مشتریان عمل کرده و آنها را آزار خواهد داد. خاص میبایست سرنخ باشد یا مشتری احتمالی کار سختی خواهد بود.وده و بهتر...
-
معرفی نرم افزار crm
سهشنبه 11 آذر 1393 16:33
ز صرفاً مضر و مهلک هستند!این گفته قدیمی را به خاطر داشته باشید: مراقب باشید چه چیزی را اندازه میگیرد چون همان را به دست خواهید آورد. برخی اوقات اندازه گیری چیزهای غلط میتوانای معنادار از صفحات گسترده Excel استفاده میکنند. برای اکثر آنها این تنها راهی است که میتوانند گزارش فروش خود را ارائه دهند.خوشبختانه بسیاری...
-
نرم افزار crm
شنبه 8 آذر 1393 12:14
م نیست هر صفحه ای که دارای فرمهای ورود اطلاعات است به صورت مستقیم به سوابق CRM متصل شود، بلکه فقط آن فرمهایی به CRM به صورت مستقیم مرتبط میشوند که دسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را بهصورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامههای آتی شامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش...
-
معرفی نرم افزار crm
سهشنبه 4 آذر 1393 11:47
انجام داده و در چه مواقعی نیازمند اصلاحات هستید. متاسفانه همه متریکها به شیوه ای برابر ایجاد نشدهاند. برخی نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیبی حوصله شدهاند. فرهنگ ما به گونه ای افراد را شرطی کرده است که از شما انتظار خدمات آنی دارند، بدون اینکه به رسانه توجهی داشته باشند. در هر جایی که ممکن است، زمان انتظار...
-
نرم افزار مدیریت crm
یکشنبه 2 آذر 1393 10:35
وفاداری را در مشتری ایجاد میکند. اگر مدیریت درخواستها و شکایات مشتریان در سازمان شما یک چالش است، سیستم Microsoft CRM تنها راهکار اثربخش برای رفع چالپس از تبلیغات وسیعی که در خصوص Microsoft CRM 2013 انجام گرفت و سر و صدای زیادی که ایجاد شد، مایکروسافت بطور غیرمنتظره ای خبر از یک نسخه جدیدتر CRM با به مشتریانتان خدماتی...
-
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
چهارشنبه 28 آبان 1393 10:01
مایید. هدف همه آگهیهای تبلیغاتی نشان دادن مجازی مزایایی است که مشتری با خرید محصول میتوانند به دست آورند.نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در بازار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند. مین سوابق می توانند ورودی موردنیاز شما برای ایجاد مدل های پیشگویانه مناسب برای ارائه تخفیف های هدفمند...
-
نرم افزار crm و بازاریابی
دوشنبه 26 آبان 1393 12:22
بعد از اینکه مشتری مورد نظر به اشکال خاصی در کالا/خدمات شما اشاره کرد، میتوانید در ادامه با استفاده از جملات خاصی، هم حس اعتماد قبلی او را دوباره جلب کنید و هم به او اطمینان بدهید که اشکال مورد نظر برطرف شده و این همکاری بهتر از گذشته میتواند ادامه پیدا کند: «حق با شماست. البته باید بگم که مشتری هایمتشکر خواهند شد....
-
ارتباط با مشتری
دوشنبه 19 آبان 1393 12:16
• ـ فرایند به کار گرفته شده در این حراجی به خریدارانی که به دنبال به دست آوردن این کالا هستند، اجازه افزایش قیمت را نمیدهد. در حالی که در حراجی انگلی▪ فرآیندهای فروش و بازاریابی را ساده تر کند مزایای این حوزه عبارتند از:علاوه بر شناخت مشتری، دانش دیگری که مورد نیاز است مربوط به ارائه ارزش افزوده به بخش های هدفگذاری...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
شنبه 17 آبان 1393 21:22
کنندگان روی میآورند.به اعمال تان آگاه باشید. مى توانید موانعى را که در مسیر گسترش روابط مورد نیازتان پیش مى آید، از میان بردارید. «جیمز تام» نویسنده کتاب مشارکت بنیادى د ارزش ذاتی و وجودیمان را از بین می بریم و توانایی تغییر شرایط را از دست خواهیم داد. باید توجه داشت که هنر فائق آمدن بر محدودیت ها را بیشتر میتوان به...